שעות פעילות: בימים:  א' – ה'  07:00- 15:30
לרשותכם מוקד 106 לדיווח על מפגעים 7 ימים 24 שעות ביממה, בטלפון: 035310899

דו"חות חניה וערעורים

בירורים בנושא ניתן לפנות לחגית שור
hagitsh@gantik.org.il או בטלפון 03-5310883 

שעות קבלת קהל:

ימים א',ב',ד',ה' החל מהשעה 08:00 ועד השעה 10:00 בבוקר.

יום ג' החל מהשעה 16:00 אחה"צ ועד השעה 18:30.

מענה בנושא דו"חות יתקבל ע"י הנציגות במחלקת הגבייה

מועצת גני תקווה מפעילה שירות חדשני, נוח וזמין לרווחת כלל התושבים:

מעתה ניתן לפנות למוקד העירוני 106 גם באמצעות הוואטסאפ!

  • השירות החדש נכלל במסגרת המהלך המקיף לשיפור והידוק הקשר הישיר עם התושב ומצטרף למגוון הערוצים העומדים לרשות ונוחות התושבים באתר האינטרנט, בטלפוניה, בדף הפייסבוק ובאפליקציה.
  • השירות החדש יאפשר לתושבים גישה ישירה ומהירה למוקד מכל מכשיר נייד, ללא כל המתנה.
  • מטרת השירות החדש הינה הנגשה מהירה ומקלה עבור תושבי גני תקווה תוך שיפור איכות החיים ביישוב.

איך מצטרפים?

על מנת לשלוח הודעה יש להוסיף את המספר המצורף ברשימת אנשי הקשר בטלפון החכם ולשלוח הודעה למספר זה (ממש כפי ששולחים הודעה לחברים):
050-4880111
שעות פעילות המוקד: בימים א'-ה' 07:00-21:00 יום ו' 07:00-13:00

נשמח שתשמרו על קשר!

אגף התפעול

המועצה משקיעה משאבים רבים בפיתוח וטיפוח איכות הסביבה בגני תקווה.
אגף התפעול הוא הזרוע הארוכה המטפלת בעבודות אחזקה שוטפות: ניקוז ותאורה. טיפול במפגעים שונים, ניקיון, איסוף אשפה, גזם, ותברואה, טיפוח ושדרוג הגינון הציבורי, תחזוקת מוסדות חינוך/ציבור והתשתיות הציבוריות.
דגש מיוחד מושם על הגינות הציבוריות, בדיקה וטיפול במתקני השעשועים והסמכתם בהתאם לתו תקן של מכון התקנים.

אגף התפעול אחראי גם על הפיקוח ורישוי עסקים.

תחומי אחריות האגף:

  • טיפוח איכות סביבה, ניקיון וטיפול בנושא הגזם תוך  הגדלת כמות הגזם הטהור המפונה לתחנת המעבר.
  • גינון והשקיה – טיפוח ושדרוג הגינון בישוב. המשך מחשוב מערכות ההשקיה של הגינות הציבוריות בישוב. (המעבר לשיטה הממוחשבת תרם לחיסכון במים, שליטה ובקרה על איבוד מים שהינו משאב יקר)
  • בדיקות מים ותברואה - בדיקה תקופתית של מי השתייה, הדברת שטחים ציבוריים למניעת מפגעי יתושים ומזיקים  ומתן שירותי תברואה ווטרינריה. (בדיקות מזון, חיסוני ולכידת כלבים משוטטים)
  • בדיקות חשמל, תאורה וקרינה
     גני תקווה דוח מדידות אזור מגדל המים 02 2019.
  • רישוי עסקים - טיפול בבקשות לרישוי עסקים.
  • בקשות להקצאת מקום חנייה לנכים - טיפול בבקשות ע"פ קריטריונים של וועדת תנועה.
  • הנגשה - הנגשה פיזית של המרחב הציבורי ומבני הציבור: פעולות לשיפור תשתית מדרכות:
    • הנמכות ליד מעברי חציה
    • סילוק מפגעים ממעברים, גנים וממבני ציבור.
    • הנגשת תחנות אוטובוס והשלמת הנגשות במבני ציבור לטובת אנשים בעלי מוגבלויות ועגלות ילדים.
  • פיקוח - הפעלת יחידת הפיקוח היישובית  הפועלת בהתאם לחוקי העזר. היחידה מהווה זרוע נוספת לשמירת הסדר והניקיון ביישוב, לרווחת התושבים והמבקרים.

להגשת בקשות לאישורים שונים כדוגמת כריתת עץ או העתקו, נא כנסו לקישור הבא

טבלת אנשי קשר - תפעול, פיקוח ואיכות סביבה
שם תפקיד טלפון נייד מייל
תומר אסאו מנהל מחלקת שפ"ע tomera@gantik.org.il
צדוק נקש מנהל מחלקת חשמל 03-5310845 tzadokl@gantik.org.il
הדסה אברהם אחראית תווי חניית נכה ותחום קריאות אגף התפעול והשפ"ע 03-7784200 adasaa@gantik.org.il
ניר אריאלי מנהל אגף התפעול 03-5310845 nira@gantik.org.il
חגית שור אחראית לטיפול בדו"חות חניה וערעורים 03-5310883 hagits@gantik.org.il